Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rawicz. Urząd zamknięty dla interesantów! Publikujemy ważne numery do magistratu. W urzędzie znajdzie się skrzynka podawcza

Jakub Latusek
Jakub Latusek
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich mieszkanek i mieszkańców gminy Rawicz oraz pracowników urzędu, dbając o zapewnienie ciągłości pracy od 16 do 27 marca 2020 roku burmistrz gminy Rawicz wstrzymuje możliwość osobistego załatwiania spraw. Urzędnicy poszczególnych komórek organizacyjnych pozostają do dyspozycji mieszkańców telefonicznie i mailowo.

Zalecane jest też korzystanie z elektronicznej skrzynki podawczej. Te same zasady dotyczą również obsługi interesantów w jednostkach podległych gminy, zakładach budżetowych i spółce.

URZĄD STANU CYWILNEGO będzie obsługiwał wyłącznie bieżące sprawy dotyczące urodzeń i zgonów.
KONTAKT: 65 546 31 73 / 65 546 31 91 / 500 776 417

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH będzie obsługiwał sprawy związane z dowodami osobistymi, meldunkami i wyborami prezydenckimi wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym.
KONTAKT: 65 546 54 43 / 65 546 54 42

Przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 21 zostanie ustawiona SKRZYNKA PODAWCZA, w której będzie można zostawić dokumenty niewymagające potwierdzenia odbioru.

Poniżej znajdą Państwo przydatne kontakty do wydziałów, biur oraz jednostek gminnych:

  • Biuro Obsługi Klienta – centrala
    tel. 65 546 54 00, e-mail [email protected]
  • Biuro Obsługi Klienta
    tel. 65 546 54 46, e-mail [email protected]
    tel. 65 546 54 47, e-mail [email protected]
  • Biuro Zarządzania Kryzysowego
    tel. 65 546 54 44, e-mail [email protected]
  • Sekretariat burmistrza / wiceburmistrza
    tel. 65 546 41 64
  • Kadry i administracja
    tel. 65 546 54 05
  • Biuro Rady Miejskiej Gminy Rawicz
    - kontakt dla radnych oraz mieszkańców w sprawie wyborów prezydenckich
    tel. 65 546 54 07 / 65 546 54 08 / 519 518 571, e-mail [email protected]
  • Biuro Promocji i Komunikacji Społecznej
    - komunikaty do gminnego informatora, obsługa mediów społecznościowych i strony internetowej urzędu, sprawy organizacji pozarządowych, info dla organizatorów wydarzeń
    tel. 65 546 76 71 / 570 459 330, e-mail [email protected]
  • Biuro Obsługi Inwestora i Przedsiębiorcy
    - kontakt dla inwestorów, przedsiębiorców, COI, PAIH, ZBH
    tel. 65 546 54 09, 502 285 876, e-mail [email protected]
  • Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    tel. 65 546 54 32, e-mail [email protected]
  • Urząd Stanu Cywilnego
    tel. 65 546 31 73 / 65 546 31 91 / 500 776 417
  • Zespół Ewidencji i Dowodów Osobistych
    tel. 65 546 54 43 / 65 546 54 42
  • Zgłoszenia
    - awarie oświetlenia ulicznego, uszkodzenia dróg i chodników, inne uszkodzenia na terenie miasta i gminy
    tel. 518 778 535, e-mail [email protected]
  • Wydział Strategii, Planowania i Rozwoju
    tel. 65 546 54 35, e-mail: [email protected]
  • Zespół Planowania Przestrzennego
    - sprawy dotyczące warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki w MPZP, ustalenia numeru porządkowego, wypisy i wyrysy z planów miejscowych / studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego wyłożone
    do publicznego wglądu
    tel. 65 546 54 38, e-mail: [email protected]
  • Program "CZYSTE POWIETRZE"
    tel. 65 546 54 44 - w godz. 8:00-10:00
  • Zespół Ochrony Środowiska
    - dotacje na wymianę pieców, przydomowe oczyszczalnie ścieków, wycinka drzew, bezdomne zwierzęta - tel. 65 546 54 39
    - decyzje środowiskowe - tel. 65 546 54 36
  • Zespół Gospodarki Nieruchomościami
    tel. 65 546 54 40
  • Biuro Zarządzania Drogami
    tel. 65 546 54 19, e-mail [email protected]
  • Biuro Inwestycji Kubaturowych
    tel. 65 546 54 22, e-mail [email protected]
  • Biuro Zarządzania Projektami i Funduszami
    tel. 65 546 54 25, e-mail [email protected]
  • Zamówienia publiczne
    tel. 65 546 54 23 / 65 546 76 67
  • Zespół Podatków i Opłat
    Naliczanie podatków:
    - podatek od nieruchomości, rolny, leśny:
    tel. 65 546 54 20 / 65 546 54 14, e-mail [email protected]
    - podatek od środków transportowych:
    tel. 65 546 54 16, e-mail [email protected]
    Płatności / egzekucje:
    - podatki - osoby fizyczne: tel. 65 546 54 15
    - podatki - osoby prawne, wieczyste użytkowanie, opłata przekształceniowa:
    tel. 65 546 54 14
  • Specjalistyczna pomoc psychologiczna dla mieszkańców
    tel. 535 519 905

    Dyżury w dniach od 16 marca do 31 marca 2020 roku:
    Poniedziałek 14:30-17:00
    Wtorek 12:00-19:00
    Środa 12:00-16:00
    Czwartek 12:00-16:00

Instytucje podległe

  • Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawiczu
    tel. 65 545 40 37, e-mail: [email protected]
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Centrum Rehabilitacji Medycznej i Ośrodek Osób Niepełnosprawnych
    tel. 65 545 44 02
  • Związek Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu sp. z o.o.
    tel. 65 546 10 59, e-mail [email protected]
  • Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
    tel. 65 546 28 66, e-mail [email protected]
  • Gminne Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
    tel. 573 208 386, e-mail [email protected]
    skrzynka ePUAP /GCUWRawicz/SkrytkaESP.
  • Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu
    tel. 65 546 26 36 (centrala), e-mail [email protected]
  • Muzeum Ziemi Rawickiej
    tel. 65 545 35 75, e-mail [email protected]
  • Dom Kultury w Rawiczu
    tel. 65 545 46 10 16, e-mail [email protected]
    www.dk.rawicz.pl
  • Rawicka Biblioteka Publiczna
    tel. 65 545 20 04, e-mail [email protected]
od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rawicz.naszemiasto.pl Nasze Miasto