Zmiany w obsłudze interesantów
Przy wejściu głównym do Biura Obsługi Klienta zostało przygotowane stanowisko obsługi. Może przy nim przebywać tylko jedna osoba. Ma ona obowiązek zasłaniać usta i nosić maseczką ochronną lub przyłbicę oraz zdezynfekować ręce.
Korespondencję można umieszczać w skrzynce na listy przy wejściu głównym do Biura Obsługi Klienta oraz w skrzynce umiejscowionej przed budynkiem urzędu (dostęp 24 h). Ze względu na istniejące zagrożenie nadal zachęca się do załatwiania spraw w formie telefonicznej i elektronicznej przez EBOI i ePUAP.
- W sprawach wymagających kontaktu z pracownikiem przed przyjściem do urzędu należy skontaktować się telefonicznie i umówić na konkretną godzinę. Pozwoli to ograniczyć kontakt bezpośredni do minimum. W takich przypadkach ważne jest, by w Urzędzie pojawiła się tylko osoba, której sprawa dotyczy i która nie wykazuje żadnych objawów chorobowych - przekazało UMG Rawicz.
W sprawach nagłych, pilnych należy kontaktować się w godzinach od 7:00 do 15:00 pod numerem telefonu 65 546 54 00, a po godzinach urzędowania pod numerem telefonu 518 778 535.
Ograniczone wejścia do urzędu
Zmiany w przyjmowaniu interesantów nastąpiły również w urzędzie w Bojanowie.
- W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną na terenie Powiatu Rawickiego od 6 października br. do odwołania ograniczona zostaje możliwość wejścia i poruszania się klientów po terenie Urzędu oraz podległych jednostek organizacyjnych - przekazał magistrat.
Obecne zasady obsługi klientów w urzędzie przedstawiają się następująco:
- godziny pracy pozostają bez zmian (poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15, ewidencja ludności,
dowody osobiste oraz USC czynne pół godziny krócej niż reszta urzędu); - wejście możliwe jest wyłącznie na hol urzędu, gdzie znajduje się okienko podawcze;
- na hol urzędu należy wchodzić o z zasłoniętymi ustami i nosem,
- obowiązuje dezynfekcja rąk lub używanie jednorazowych rękawiczek,
- kasa urzędu będzie nieczynna, płatności należy dokonywać przelewem lub w banku;
- w holu urzędu znajduje się urna do której można wrzucać pisma/wnioski niewymagające potwierdzenia;
- również w holu znajduje się aparat telefoniczny wraz z wykazem numerów do poszczególnych pracowników urzędu;
- w celu przywołania urzędnika do okienka należy skorzystać z telefonu;
- w wyjątkowych sytuacjach (np. w sprawach załatwianych w USC) wymagających bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem prosimy (w miarę możliwości) o wcześniejsze umówienie się telefonicznie pod numerem 65 546 04 84.
BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?