Słynne stacje pod szyldem "Moc Jakość Zysk" znikną z mapy Polski? Grupa Pieprzyk chce dołączyć do sieci AVIA

Jakub Latusek
Jakub Latusek
Archiwum / Jakub Latusek
Grupa UNIMOT, która wprowadziła na polski rynek stacji paliw markę AVIA, podpisała list intencyjny z Grupą Pieprzyk - nowym członkiem stowarzyszenia AVIA INTERNATIONAL. Czy to oznacza, że słynne stacje rawickiej firmy "Moc Jakość Zysk" znikną z mapy Polski?

Grupa Pieprzyk połączy siły z AVIĄ

Podpisany list intencyjny zakłada zainicjowanie rozmów, mających na celu wypracowanie obszarów i modelu współpracy polskich operatorów sieci AVIA. Dzięki rozszerzeniu grona członków sieć stacji paliw, funkcjonujących pod marką AVIA w Polsce, wzrośnie do ponad 140. W całej Europie pod tą marką działa obecnie około 3.200 stacji, należących do 90 członków stowarzyszenia.

- Jako Grupa UNIMOT wprowadziliśmy na polski rynek sieć AVIA i rozwijamy ją od 2016 r., kiedy to przystąpiliśmy do AVIA INTERNATIONAL. Cieszymy się, że do grona członków stowarzyszenia, tym samym operatorów stacji pod marką AVIA, przystępuje kolejna polska firma. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na świadomość marki wśród klientów, a to przełoży się na sukces każdego z właścicieli stacji AVIA. Wzorem innych europejskich krajów, będziemy wspólnie poszukiwać płaszczyzn współpracy, które mam nadzieję, docenią zarówno nasi klienci, jak i inwestorzy - mówi Adam Sikorski, prezes zarządu UNIMOT.

Część stacji zmieni szyld

9 czerwca 2021 r. do grona członków AVIA INTERNATIONAL przystąpiła również Grupa Pieprzyk, dzięki czemu 80 stacji paliw wchodzących w skład grupy, zmieni się w stacje marki AVIA.

- Przystąpienie do stowarzyszenia otwiera nowe możliwości w rozwoju naszej sieci pod silną europejską marką, równocześnie mocno wzmacniając sieć AVIA. Dalej, jako Grupa Pieprzyk, będziemy właścicielem tych stacji i będziemy nadal współpracować z naszymi dostawcami paliw i produktów. Jednocześnie będziemy mogli korzystać z doświadczeń wypracowanych przez największych europejskich operatorów stacji paliw oraz podzielić się własnymi rozwiązaniami. Wszyscy klienci, którzy nam do tej pory zaufali i doceniają naszą prawie 30-letnią historię w branży, z pewnością bardzo łatwo rozpoznają należące do nas stacje, ponieważ logo Grupy Pieprzyk będzie widniało obok logo AVIA na pylonie cenowym. Marka AVIA to nowy rozdział w historii Grupy Pieprzyk i jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają przede wszystkim nasi klienci - mówi Antoni Pieprzyk, założyciel Grupy Pieprzyk.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Grupa Pieprzyk - historia

Historia rawickiego przedsiębiorstwa sięga 1989 roku. Pierwsza stacja paliw Grupy Pieprzyk zaczęła funkcjonować w 1993 r. Swoją sieć Grupa Pieprzyk rozwija przede wszystkim w zachodniej i centralnej Polsce. Obecnie dysponuje ponad 100 stacjami.

Sprzedaż paliw to tylko część szerokiego asortymentu, którym zajmuje się grupa. Rawickie przedsiębiorstwo działa również w branżach: rolniczej, obróbki metali, hotelarskiej i gastronomicznej, obróbki drewna (tartak, stolarnia), motoryzacji (myjnie samochodowe, stacje kontroli pojazdów), reklamy, poligrafii a także sprzętu AGD, RTV i komputerów.


Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie