Powołanie dotychczasowego dyrektora na koleją kadencję nastąpi po zawarciu umowy określającej warunki finansowe Domu Kultury oraz jego program działania.
- Mieszkańcy bardzo pozytywnie odnoszą się do zmian, które zaszły na stanowisku dyrektora Domu Kultury w 2015 roku. Myślę, że wielu mieszkańców zauważyło zmianę jakościową. Po ogłoszeniu konkursu wiele osób nie kryło oburzenia, że dyrektor musi startować w postępowaniu. Takie mam jednak zasady w przypadku każdego stanowiska dyrektorskiego, także wtedy, jeśli ktoś się sprawdza. To dobry moment na weryfikację pracy, jej podsumowanie i wyznaczenie planów na kolejne lata – wyjaśnia burmistrz Grzegorz Kubik.
Z początkiem sierpnia odbędzie się wspólna konferencja burmistrza Grzegorza Kubika i dyrektora Domu Kultury Dariusza Taraszkiewicza, na którym zostaną zaprezentowane dalsze plany na funkcjonowanie placówki do 2025 roku.
ZOBACZ TEŻ:
Bądź zawsze na bieżąco!
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?