Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rawicz. Mieszkańcy sami informują urząd o awariach i usterkach. Ile zgłoszeń napłynęło do rawickiego magistratu?

Jakub Latusek
Jakub Latusek
Archiwum / Jakub Latusek
Gmina Rawicz podsumowała działanie autorskiej metody powiadamiana o awariach na terenie miasta. Jak wynika z jej analiz, mieszkańcy chętnie korzystają z możliwości indywidualnych zgłoszeń za pomocą komunikatora Messenger, maila, formularza na stronie czy telefonicznie.

Do końca sierpnia 2020 roku mieszkańcy interweniowali 183 razy. Zgłoszenia dotyczyły m.in. niedziałających lamp, uszkodzeń nawierzchni i chodników, zapadających się studzienek kanalizacyjnych, nielegalnego spalania śmieci, uszkodzonych znaków drogowych czy aktów wandalizmu. To tylko nieliczne ze spraw, które trafiają do działu zgłoszeń w rawickim urzędzie.

- Mieszkańcy chętnie korzystają z możliwości kontaktu z gminą w przypadku awarii czy szybkich interwencji. Staramy się wychodzić poza ramy tradycyjnych form, takich jak mail czy telefon, ale jesteśmy również na Facebooku. Musimy być tam, gdzie są mieszkańcy, żeby w razie pilnej sprawy mogli nas bez problemu odnaleźć. Dziękuję z tą współpracę i troskę o wspólne dobro - mówi burmistrz Grzegorz Kubik.

Jak zgłosić awarię czy zdarzenie wymagające szybkiej interwencji w gminie Rawicz?

  • telefonicznie pod numerem: +48 518 778 535
  • wiadomością e-mail: [email protected] (temat wiadomości: INTERWENCJA)
  • za pomocą Messenger'a: @Zgłoszenia Rawicz
  • na stronie internetowej: www.rawicz.pl/zglos-problem/

ZOBACZ TEŻ

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rawicz.naszemiasto.pl Nasze Miasto