Do końca sierpnia 2020 roku mieszkańcy interweniowali 183 razy. Zgłoszenia dotyczyły m.in. niedziałających lamp, uszkodzeń nawierzchni i chodników, zapadających się studzienek kanalizacyjnych, nielegalnego spalania śmieci, uszkodzonych znaków drogowych czy aktów wandalizmu. To tylko nieliczne ze spraw, które trafiają do działu zgłoszeń w rawickim urzędzie.
- Mieszkańcy chętnie korzystają z możliwości kontaktu z gminą w przypadku awarii czy szybkich interwencji. Staramy się wychodzić poza ramy tradycyjnych form, takich jak mail czy telefon, ale jesteśmy również na Facebooku. Musimy być tam, gdzie są mieszkańcy, żeby w razie pilnej sprawy mogli nas bez problemu odnaleźć. Dziękuję z tą współpracę i troskę o wspólne dobro - mówi burmistrz Grzegorz Kubik.
Jak zgłosić awarię czy zdarzenie wymagające szybkiej interwencji w gminie Rawicz?
- telefonicznie pod numerem: +48 518 778 535
- wiadomością e-mail: [email protected] (temat wiadomości: INTERWENCJA)
- za pomocą Messenger'a: @Zgłoszenia Rawicz
- na stronie internetowej: www.rawicz.pl/zglos-problem/
ZOBACZ TEŻ
BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?