Mobilny Punkt Obsługi Klienta Enea - Rawicz
Masz do załatwienia sprawę związaną z prądem w Twoim domu? Będziesz mógł załatwić ją w Rawiczu. Dziś (8 października 2021) na rynku w Rawiczu premierowa zaparkował Mobilny Punkt Obsługi Klienta Enea. Punkt ten będzie czynny jedynie jeden dzień w tygodniu.
- Chciałbym firmie pogratulować pomysłu. Wielu naszych mieszkańców zgłaszało potrzebę posiadania takiego punktu w mieście - mówił podczas uruchomienia mobilnego biura wiceburmistrz Rawicza Paweł Szybaj. - Wierzę, że przełoży się to również na sferę biznesową i pozyskacie wielu nowych klientów.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta Enea będzie co tydzień odwiedzać nasze miasto. Specjalny pojazd będzie parkował na rawickim Rynku w każdy piątek w godzinach od 9:30 do 14:30. Do dyspozycji mieszkańców będą dwie osoby odpowiedzialne za obsługę klientów oraz jedna koordynująca prace punktu.
Jakie sprawy będzie można załatwić w mobilnym biurze? Miedzy innymi: zawrzeć nową umowę, przepisać ją, dokonać niezbędnych zmian, wyjaśnić kwestie związane z fakturami i płatnościami czy złożyć wnioski przyłączeniowe.
Rawicz. Bus Biura Obsługi Klienta Enea
W pilotażowym programie mobilnego biura obsługi klienta bierze udział 5 wielkopolskich miast. Oprócz Rawicza są to: Wągrowiec, Środa Wielkopolska, Śrem oraz Gostyń. Najbliższe stacjonarne Biuro Obsługi Klienta otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 na ulicy Grunwaldzkiej 128 w Lesznie.
BĄDŹ ZAWSZE NA BIEŻĄCO!
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?