Jakub Wawrzynowicz - kanał na YouTube „Wawrzyn”
Jakub Wawrzynowicz prowadzący kanał na YouTube „Wawrzyn” o tematyce motoryzacyjnej z okazji Dnia Dziecka postanowił sprawić wychowankom domu dziecka radość.
- Pomysł z akcją charytatywną zaczerpnąłem z internetu. Ludzie zbierali pieniądze na dom dziecka i zainspirowało mnie to na tyle, że postanowiłem zrobić coś podobnego. Idealną okazją na tę akcję był zbliżający się Dzień Dziecka - wyjaśnia Jakub Wawrzynowicz.
Dom dziecka - pomoc charytatywna YouTubera
Na początku Kuba wybrał placówkę, którą chciał wesprzeć. Wybór padł na dom dziecka w Głogowie. Następnie poznał wszystkich wychowanków i dowiedział się, czym się interesują oraz czego potrzebują.
- Każdy z nich dostał to, o czym marzył. Dzieci zostały obdarowane hulajnogą, słuchawkami bezprzewodowymi, koszulkami, pluszakami, ochraniaczami sportowymi. Otrzymały także mnóstwo słodyczy i środki czystości - mówi Wawrzyn.
W akcję zaangażował się też współtwórca kanału na YouTube „Wawrzyn” - Jakub Heinze, znanym jako Torcio.
- Do domu dziecka wybraliśmy się samochodami tzw. klasykami. Z racji contentu motoryzacyjnego na kanale, dzieci miały możliwość zasiąść w sportowych autach oraz posłuchać dźwięku „wydechu”. Wychowankowie mieli do dyspozycji cztery auta: dwa modele BMW M3, które widzowie mogą znać z ostatniego filmu z nowymi wydechami na kanale, kia stinger GT oraz porsche 911 - wyjaśnia Torcio, współtwórca kanału Kuby.
Jakub Wawrzynowicz zajmuje się prowadzeniem firmy związanej z motoryzacją. Zainteresowaniem do aut zaraził się od swojego taty, który od lat posiada firmę związaną z tą branżą. To właśnie z miłości do motoryzacji powstał kanał na YouTube „Wawrzyn” założony w kwietniu br. Filmy dodawane są kilka razy w miesiącu.
Kanał na YouTube „Wawrzyn”
- Inspiracją do założenia kanału na YouTube, Instagramie czy Tik Toku oraz tworzenie filmów zaczerpnąłem głównie z zagranicznych oraz polskich kanałów motoryzacyjnych m.in. BuddaTV. Filmy publikowane na kanał YouTube ,,Wawrzyn" mają na celu pokazać pasję do motoryzacji i dobrą zabawę. W większości przypadków pokazuje mój prywatny samochód, czyli BMW M3, ale z czasem pojawiać się będzie więcej sportowych aut i projektów - tłumaczy „Wawrzyn .
- Akcja z okazji Dnia Dziecka miała też na celu pokazanie odbiorcom, iż motoryzacja powinna łączyć, a nie dzielić, a także zachęcać do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Chciałem również dostarczyć odrobinę uśmiechu na twarzach dzieci w tym pięknym dniu - dodaje „Wawrzyn”.
ZOBACZ TAKŻE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?